Hocam peki - tradesi olan adam ilk vermeyi kabul etmezse durum ne olur? Şikayet etme hakkımız var mı? Sitede çürük adam yok sanıyordum ama maalesef her yerde olduğu gibi burda da var.
ilk olarak hocam -tradeninde kişiye göre değerlendirebilirsiniz normalde açık artırma konularına yazıp sonradan almamak bile negatif trade almanız için yeterli bir sebepdir örnek vermek gerekirse kurumsal üyelikleri olan arkadaşlar 1 adım ön plandadır kurumsal üyeler benim düşünceme göre 200-300 tl için dolandırma vb girişimde bulunmazlar zaten öyle karaktersiz olan kimse 2k ya gidipde kurumsal üyelik almaz
ticaret yaparken şunları refarans almanız en doğrusu olacaktır
1.Trade Sayısı
2.Üyelik Tarihi Konu Sayısı
3.Üyelik statüsü (Kurumsal Gold Silver Moderatör kategori Moderatörü)
4.Negatif Tradesi Mevcutmu Mevcutsa Neden Dolayı Almış
5.Aktif Şikayet Konusu Mevcutmu