Cruyff adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da Alışveriş nasıl oluyor ?
11
●282
- 12-08-2020, 15:40:29Yaş Referans Almanız Pek O kadarda Önemli Değil Bana göre r10.net de bir çok kişinin yapamadığı yazılım projeleri 17-18 yaşındaki Kişiler tarafından yapıldığına size yemin edebilirim işini düzgün yapan yapıyor
- 12-08-2020, 15:40:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu tarz güvenliği zayıf olan sitelerde pek fazla ticaret yapmanı tavsiye etmem.Yapıyorsan da kılı kırk yararak yapmak en doğrusu.Paranı kurtarabilmişsin onada şükür hiç alamayanlar var forumda.Cruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2020, 15:42:07Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen dediginiz gibi hocam, aracı gibi birşey olsa çok daha şağlıklı olur. En azından kafamız rahat olurdu. Umarim yetkililer, @Coskun; hocam bu konu da bir güncelleme yapar. Makul bir oranla aracılık ücreti de alinabilir. Bu kadar dert cekecegimize ücretimizi verelim kafamiz rahat olur en azindan.