Cruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde 2 gün önce yaptik,adam tradesi 33 - tradesi yok 7000 tl teslim ettik ancak ilk maili vermedi daha dogrusu maili arkadasinda ve arkadaşi verniyor 3 aydir bunu bildiği halde ilkk mailli dedi 18 yaşlarin da olan bu çocuk 2 gün peşinden koşturdu. Sonrasin da 80 tl zararim oldu bahanisyle eksik yokladi. Fazla zorlasam tüm oara da gider diye ses etmedim.
Bu tarz güvenliği zayıf olan sitelerde pek fazla ticaret yapmanı tavsiye etmem.Yapıyorsan da kılı kırk yararak yapmak en doğrusu.Paranı kurtarabilmişsin onada şükür hiç alamayanlar var forumda.