Ticaret puanı yüksek olan ödemeyi veya hesabı ilk alır bence. Ancak bu yeterli bir önlemmi değil. R10 aracı olsa para havuzda beklese sen onay verince karşıdaki kişiye yatsa kesin çözüm olurdu
Aynen dediginiz gibi hocam, aracı gibi birşey olsa çok daha şağlıklı olur. En azından kafamız rahat olurdu. Umarim yetkililer,
@Coskun; hocam bu konu da bir güncelleme yapar. Makul bir oranla aracılık ücreti de alinabilir. Bu kadar dert cekecegimize ücretimizi verelim kafamiz rahat olur en azindan.