Arkadaşlar merhaba,r10'u eskiden beri bilirdim ancak yeni üye oldum. + Trade sayim 6 7 iken bile 7000 tl ve 3500 tlye hesap sattım ama karşı taraf direk ilk ücretti attı sonra hesbai teslim ettim.Ancak dün şikayet konusu da acmiştim "ilk mailli"diye satin aldigim sayfa ilk mailsiz çikti ve 2 gün izdirap çektim. En güvemli yok nedir ? Kim ikk verir kim ilk alır? Bjr tafsiyeniz var mı arkadaşlar?
Tabiki ilk olarak parayı alıcı verir ardından satıcı ürünü verir.İtradesi çokmuş yok eski imiş bunlar farketmez.