Tabiki ilk olarak parayı alıcı verir ardından satıcı ürünü verir.İtradesi çokmuş yok eski imiş bunlar farketmez.
Bizde 2 gün önce yaptik,adam tradesi 33 - tradesi yok 7000 tl teslim ettik ancak ilk maili vermedi daha dogrusu maili arkadasinda ve arkadaşi verniyor 3 aydir bunu bildiği halde ilkk mailli dedi 18 yaşlarin da olan bu çocuk 2 gün peşinden koşturdu. Sonrasin da 80 tl zararim oldu bahanisyle eksik yokladi. Fazla zorlasam tüm oara da gider diye ses etmedim.