BR Medya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E-Ticaret Deposu Kurmayı Düşünüyorum
25
●722
- 09-08-2020, 04:10:23Bahsedilen rakamlar dudak uçuklatıcı. Demek ki hiç bulaşmamak gerekiyorShelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2020, 04:11:21Şahsen bu ise 1 trilyon bile harcamam hiç gereği yok birde işin stresi var parayla rezil olmakRagnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2020, 04:12:04Lise den beri lojistik okuyorum üniversiteden yeni mezun oldum eğer yapacaksanız geliyorum diyecektimBR Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 yıl Ekol 3 ay ptt deneyimim var
- 09-08-2020, 04:12:34Çöpe atacak 100K varsa deneyebilirsin, fakat diğer türlü zor, sektör tecrüben deneyimin yoksa şansın yok bence
- 09-08-2020, 04:14:0910 triliyon çok makul bir fiyat tırlarıydı depo kirasıydı öyle bakkal açmıyorsunuz kiDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışanı operasyonu bir ton işi var bunun ve bu inanın çok makul fiyat sadece taşeron firmaların bizim şirketten alacağı bu kadar şunu da söyleyeyim şuan e depo 1 yıl öncesine göre 4 kat daha büyüdü pull bear zara trendyol ile anlaşma yapıldı dönen paraları ben hayal dahi edemiyorum
- 09-08-2020, 05:21:29Bende şu anda bahsettiğiniz deponun 4 katı büyük bir depoda çalışıyorum, şimdi öncelikle XML İle yapmak istiyorsanız eğer sağlam bir altyapı lazım ki, XML pek fayda etmez hocam.
mesela biz SAP programını kulllanıyoruz, yani ürün giriş çıkışları olsun, stok kontrolleri,ondan sonra raf numaralandırma sırası ve sistemi, ve daha bir sürü uğraş gerektiren kurulum işleri
çalıştığım şirketin isim gizliliği dolayısı ile veremiyorum ama, istanbul gebze tarafında olursanız sizi misafir edelim gelin yerinde nasıl işlendiğini görün derim. yani farklı bir boyuta taşınıyor E-ticaret sonrası. - 09-08-2020, 07:01:21depolama olayını yapabilirsin.
kargolama olayı yine yapabilirsin.
antrepoculuk veya taşımacılık yapmayacağın için belge mevzularına takılmana gerek yok.
önemli olan kasko ve sigorta hususlarını detaylıca yapman.
kayıp kırık iade vs hepsi senden çıkar.
ben şahsen %5 ile bu riski sana açıkçası itelemek isterdim.
malı sağlam şekilde sana verdim ve sende yada kargoda kırıldı.
onu sen kırık şekilde benden satın almak zorundasın.
diğer türlü ben uğraşacaktım.
amortisman olaylarını iyi analiz edersen belli başlı grup ürünler için yapabilirsin.
tabi maliyet 50 100 bin falan değil milyonlara çıkman gerekir bu tarz bir iş modelinde - 09-08-2020, 07:39:33Benimde böyle bir projem var. Öncelikle gün içi hızlı teslimat olayını çözmek akabinde depolama ve paketleme alanında çalışmalara başlamak istiyorum. Taşımacılıkla ilgili her türlü belgem mevcut. Kargo işini www.anindateslim.com da kurguladım. (Site güncelleniyor şu an.). Ben ayrıca misal veriyorum; e-bebek bize bölgesel dağıtım işini verdi diyelim, gün içi teslim edilmesi gereken ürünleri de depoya aldık, depolanan malın tamamı için e bebeğe birebir teminat verebiliyorum. Bu da çok önemli bir faktör. Yaptığım ön görüşmelerde yüzde yüz teminatı çok beğendiler. Şimdi bu iş için bana sistemimi test edebileceğim İstanbul içerisinde günlük ( pazar yerleri hariç ) 100-200 kargo çıkan bir müşteri lazım. Bir oyuncak firması bulmuştum, pandemi de 300 rakamlarındaydı, şimdi 20ye düşmüş. Kargoları biz depolamadan günlük teslim edecektik ancak o rakamlar için organizasyon kuramam. Siz bu işi ciddi düşünüyorsanız ben elimden geldiğince yardımcı olmak isterim. Selamlar.
1.5 yıl Ekol 3 ay ptt deneyimim var