depolama olayını yapabilirsin.
kargolama olayı yine yapabilirsin.

antrepoculuk veya taşımacılık yapmayacağın için belge mevzularına takılmana gerek yok.

önemli olan kasko ve sigorta hususlarını detaylıca yapman.
kayıp kırık iade vs hepsi senden çıkar.

ben şahsen %5 ile bu riski sana açıkçası itelemek isterdim.
malı sağlam şekilde sana verdim ve sende yada kargoda kırıldı.

onu sen kırık şekilde benden satın almak zorundasın.
diğer türlü ben uğraşacaktım.

amortisman olaylarını iyi analiz edersen belli başlı grup ürünler için yapabilirsin.

tabi maliyet 50 100 bin falan değil milyonlara çıkman gerekir bu tarz bir iş modelinde