Bende şu anda bahsettiğiniz deponun 4 katı büyük bir depoda çalışıyorum, şimdi öncelikle XML İle yapmak istiyorsanız eğer sağlam bir altyapı lazım ki, XML pek fayda etmez hocam.
mesela biz SAP programını kulllanıyoruz, yani ürün giriş çıkışları olsun, stok kontrolleri,ondan sonra raf numaralandırma sırası ve sistemi, ve daha bir sürü uğraş gerektiren kurulum işleri
çalıştığım şirketin isim gizliliği dolayısı ile veremiyorum ama, istanbul gebze tarafında olursanız sizi misafir edelim gelin yerinde nasıl işlendiğini görün derim. yani farklı bir boyuta taşınıyor E-ticaret sonrası.