DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen bu ise 1 trilyon bile harcamam hiç gereği yok birde işin stresi var parayla rezil olmak
10 triliyon çok makul bir fiyat tırlarıydı depo kirasıydı öyle bakkal açmıyorsunuz ki çalışanı operasyonu bir ton işi var bunun ve bu inanın çok makul fiyat sadece taşeron firmaların bizim şirketten alacağı bu kadar şunu da söyleyeyim şuan e depo 1 yıl öncesine göre 4 kat daha büyüdü pull bear zara trendyol ile anlaşma yapıldı dönen paraları ben hayal dahi edemiyorum