• 30-07-2020, 13:53:33
    #1
    27.11.2019 tarihinde forumdan bir arkadaştan smm panel satın aldım.

    Daha sonra bayağı el değiştirmiş. Uzun süredir kullanmıyordum zaten bu arkadaşta bana kurulum yaptı dosyaları iletmedi.

    Neyse benim dosyalara ihtiyacım oldu ve bu arkadaş bana cevap vermedi en son verdiği cevaplar ise son sahibine ulaş, şikayet konusu açacaksan aç vs. tarzı oldu.

    Benim satın aldığım kişi değil midir muhattapım? Ne yapmam gerekiyor sizce? Arkadaş kurumsal üye belli ki iş yapıyor, ismini karalamak istemiyorum.
  • 30-07-2020, 14:02:02
    #2
    Açın şikayet konusu muhatap bile olmayın .
  • 30-07-2020, 14:02:42
    #3
    o kurumsal üye hakkında gerekirse şikayet konusu aç dile getir senin hakkın hakkını iste hocam
  • 30-07-2020, 14:05:08
    #4
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açın şikayet konusu muhatap bile olmayın .
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kurumsal üye hakkında gerekirse şikayet konusu aç dile getir senin hakkın hakkını iste hocam
    Doğru söylüyorsunuz ama ben bu zamana kadar ne şikayet konusu açtım ne de hakkımda açıldı. Pek böyle adımın geçmesini de istemiyorum, arkadaşta çok rahat anlam veremedim acaba ben mi haksızım diye
  • 30-07-2020, 14:07:08
    #5
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru söylüyorsunuz ama ben bu zamana kadar ne şikayet konusu açtım ne de hakkımda açıldı. Pek böyle adımın geçmesini de istemiyorum, arkadaşta çok rahat anlam veremedim acaba ben mi haksızım diye
    hocam sana siteyi tam teslim etmemiş dosyalar bile site teslimatına girer yani bana göre ne varsa sitenin herşeyi senin olmalı boşuna para vermiyorsun acıma aç direkt hocam
  • 30-07-2020, 14:10:10
    #6
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sana siteyi tam teslim etmemiş dosyalar bile site teslimatına girer yani bana göre ne varsa sitenin herşeyi senin olmalı boşuna para vermiyorsun acıma aç direkt hocam
    Yani bana diyor ki devrettiğim kişiyle anlaştım dosyaları sildim.

    E benim muhattapım sensin sonuç olarak ben bir şey oldu mu gidip insan aramak zorunda değilim, ödemesini sana yapmışım. O dosyalar durmak zorunda. Bi tekrar yazayım umarım cevap verir.
  • 30-07-2020, 14:13:40
    #7
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru söylüyorsunuz ama ben bu zamana kadar ne şikayet konusu açtım ne de hakkımda açıldı. Pek böyle adımın geçmesini de istemiyorum, arkadaşta çok rahat anlam veremedim acaba ben mi haksızım diye
    hocam çok saçma şey yapıyorsunuz şuan açın şikayet konusu haklı iseniz . Zaten site transferinde dosyalarıda vermek zorunda .
  • 30-07-2020, 14:19:50
    #8
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bana diyor ki devrettiğim kişiyle anlaştım dosyaları sildim.

    E benim muhattapım sensin sonuç olarak ben bir şey oldu mu gidip insan aramak zorunda değilim, ödemesini sana yapmışım. O dosyalar durmak zorunda. Bi tekrar yazayım umarım cevap verir.
    siz ürünü satın aldınız diye adam ömür boyu dosyaları saklamak zorunda mı ?
    farz edin ki size sattıktan sonra bilgisayarına format attı ve dosyalar gerçekten silindi.
    hizmet alındıktan sonra 7 aydan fazla zaman geçmiş siz dosyaları arayıp sormamışsınız. demekki ihtiyacınız yok diye düşünmüş olabilir
    ..
    themeforest ten tema satın aldım. aldığım tema 1 yıl sonra yayından kaldırıldı. themeforest diyorki sen satın aldıktan sonra dosyayı indirdin. indirdiğin ürünü istediğin gibi kullan.
    e ben hiç indirmedim şimdi lazım oldu ne yapacaz deme şansınız yok. para iadesi şansınız yok.
  • 30-07-2020, 14:22:03
    #9
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz ürünü satın aldınız diye adam ömür boyu dosyaları saklamak zorunda mı ?
    farz edin ki size sattıktan sonra bilgisayarına format attı ve dosyalar gerçekten silindi.
    hizmet alındıktan sonra 7 aydan fazla zaman geçmiş siz dosyaları arayıp sormamışsınız. demekki ihtiyacınız yok diye düşünmüş olabilir
    ..
    themeforest ten tema satın aldım. aldığım tema 1 yıl sonra yayından kaldırıldı. themeforest diyorki sen satın aldıktan sonra dosyayı indirdin. indirdiğin ürünü istediğin gibi kullan.
    e ben hiç indirmedim şimdi lazım oldu ne yapacaz deme şansınız yok. para iadesi şansınız yok.
    Hocam para iadesi istemedim ki ne alaka?

    Ben sadece dosyaları bulmak istiyorum. Arkadaş bana cpanelden yedek al diye mesaj atmış incelediğimde. Bende o zamanlar vakit bulamamıştım. Şimdi o zaman barınan hosting firması ile görüştüm yedek mevcutmuş fakat arkadaşın üzerine olduğu için arkadaşın yazmasını istiyorlar.