Doğru söylüyorsunuz ama ben bu zamana kadar ne şikayet konusu açtım ne de hakkımda açıldı. Pek böyle adımın geçmesini de istemiyorum, arkadaşta çok rahat anlam veremedim acaba ben mi haksızım diye
hocam çok saçma şey yapıyorsunuz şuan açın şikayet konusu haklı iseniz . Zaten site transferinde dosyalarıda vermek zorunda .