blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru söylüyorsunuz ama ben bu zamana kadar ne şikayet konusu açtım ne de hakkımda açıldı. Pek böyle adımın geçmesini de istemiyorum, arkadaşta çok rahat anlam veremedim acaba ben mi haksızım diye
hocam sana siteyi tam teslim etmemiş dosyalar bile site teslimatına girer yani bana göre ne varsa sitenin herşeyi senin olmalı boşuna para vermiyorsun acıma aç direkt hocam