27.11.2019 tarihinde forumdan bir arkadaştan smm panel satın aldım.
Daha sonra bayağı el değiştirmiş. Uzun süredir kullanmıyordum zaten bu arkadaşta bana kurulum yaptı dosyaları iletmedi.
Neyse benim dosyalara ihtiyacım oldu ve bu arkadaş bana cevap vermedi en son verdiği cevaplar ise son sahibine ulaş, şikayet konusu açacaksan aç vs. tarzı oldu.
Benim satın aldığım kişi değil midir muhattapım? Ne yapmam gerekiyor sizce? Arkadaş kurumsal üye belli ki iş yapıyor, ismini karalamak istemiyorum.