semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açın şikayet konusu muhatap bile olmayın .
SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kurumsal üye hakkında gerekirse şikayet konusu aç dile getir senin hakkın hakkını iste hocam
Doğru söylüyorsunuz ama ben bu zamana kadar ne şikayet konusu açtım ne de hakkımda açıldı. Pek böyle adımın geçmesini de istemiyorum, arkadaşta çok rahat anlam veremedim acaba ben mi haksızım diye