• 29-07-2020, 18:52:20
    #1
    Arkadaşlar merhaba, şimdiden hepinizin bayramı mübarek olsun. Birşey sormak ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
    Okulların son durumu ne alemde?
    İlkokul'a gidenler için okullar açıldı diye duydum sanırsam.
    1 ay sonra okullar açılacak, açıldıktan sonra vakalar illa ki artacaktır, sizce eğitim öğretim yılını sonlandırırlar mı?

    Bayramda da resmi bir açıklama göremedim sokağa çıkma yasağıyla alakalı bir yazı, kurban kesme saatleri vs. belirtirler onun dışında sokağa çıkılmaz falan. Sanırım bu bayram sokağa çıkma yasağı olmayacak gibi duruyor.
  • 29-07-2020, 18:54:05
    #2
    dostum çocuğu olan kimse çocuğunu okula göndermez. şöyle düşün okulları tatil ettikleri dönemde vaka sayısı daha azdı şimdi nerdeyse 2 kat fazla koronalı var ve ssayılar artıyor bu şartlarda akıl işimi okula çocuk göndermek ?
  • 29-07-2020, 18:54:14
    #3
    Okullar açılmayacak hocam. Bu şartlar altında okullar açılamaz.
  • 29-07-2020, 18:55:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akılla ve bilimle ilerleyen, güçlü ekonomisi olan ülkelerin okulu açılmaz. Bizi bilmiyorum
  • 29-07-2020, 18:56:18
    #5
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum çocuğu olan kimse çocuğunu okula göndermez. şöyle düşün okulları tatil ettikleri dönemde vaka sayısı daha azdı şimdi nerdeyse 2 kat fazla koronalı var ve ssayılar artıyor bu şartlarda akıl işimi okula çocuk göndermek ?
    Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, kendimizi okulların açılması üzerinde çalıştığını söyledi, yani açıcaklardır diye düşünüyorum ben.

    JeanJeacque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okullar açılmayacak hocam. Bu şartlar altında okullar açılamaz.
    Fahrettin Koca güvenli bir şekilde açılacağı hakkında yorumlarda bulunuyor bilemiyorum hocam.
  • 29-07-2020, 18:56:18
    #6
    Öğretmen olarak şahsi fikrim eylülde açılır Ekim Kasım gibi kapanır.
  • 29-07-2020, 18:57:06
    #7
    ahmetgntp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğretmen olarak şahsi fikrim eylülde açılır Ekim Kasım gibi kapanır.
    İlkokullar açık mı şuan, öyle gördüm haberlerde yanlış hatırlamıyorsam?
  • 29-07-2020, 18:58:37
    #8
    Açılsada kimse göndermez
  • 29-07-2020, 18:59:10
    #9
    Her an her şey olabilir. Bence açacaklar ancak daha sonrasında muhtemel bir artış da kapatacaklar.