dostum çocuğu olan kimse çocuğunu okula göndermez. şöyle düşün okulları tatil ettikleri dönemde vaka sayısı daha azdı şimdi nerdeyse 2 kat fazla koronalı var ve ssayılar artıyor bu şartlarda akıl işimi okula çocuk göndermek ?