• 29-07-2020, 18:59:47
    #10
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılsada kimse göndermez
    Velilerin öyle bir hakkı olduğunu duydum, isteyen gerekli mertebelere giderek dilekçe doldurarak göndermeyebilecekmiş.
  • 29-07-2020, 19:05:28
    #11
    Açılır eylülde okullar şu an kapalı. Sayılar artar diyenlerin neden dediklerini anlamıyorum bu işlerin uzmanları siz misiniz? Sınav yapmayın sayı artar dediler sınavlar oldu sayılar artmadı. Şunu yapmayın dediler sayılar artar dediler yaptılar sayılar yine artmadı. Bilim kurulu gerekli kararları şu ana kadar en iyi şekilde aldı ve almaya devam edecektir. Tahminimce okullar açılır eylülde.
  • 29-07-2020, 19:07:19
    #12
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılır eylülde okullar şu an kapalı. Sayılar artar diyenlerin neden dediklerini anlamıyorum bu işlerin uzmanları siz misiniz? Sınav yapmayın sayı artar dediler sınavlar oldu sayılar artmadı. Şunu yapmayın dediler sayılar artar dediler yaptılar sayılar yine artmadı. Bilim kurulu gerekli kararları şu ana kadar en iyi şekilde aldı ve almaya devam edecektir. Tahminimce okullar açılır eylülde.
    Zaten açılacak ama açıldıktan 1 2 hafta kapamasın 😀
  • 29-07-2020, 19:07:31
    #13
    31 ağustosta açılması planlanan okullar, 1 hafta kala durum analizi yapılarak kesin karar verilecektir diyor Ziya Selçuk.
  • 29-07-2020, 19:08:51
    #14
    goalgo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    31 ağustosta açılması planlanan okullar, 1 hafta kala durum analizi yapılarak kesin karar verilecektir diyor Ziya Selçuk.
    Bekliyoruz bizde, evde oturmaktan sıkıldım açılsa okul normal yaşantımıza dönsek keşke ☹
  • 29-07-2020, 19:09:39
    #15
    Bence açılır ama kısa süre sonra kapanır.
  • 30-07-2020, 12:05:59
    #16
    Şuan okullar kapalı sadece kreş adını verdiğimiz 3-7 yaş grubu bazı okullar açık. Çalışan aileler çocuklarını bırakacak yer olarak kreşleri tercih ediyor sonuçta.
    Öğretmenler 23 Ağustos ta göreve başlayacak.
    Öğrenciler de 31 Ağustos ta okullara gelecek.

    Şimdi eylülde havalar hala sıcak olduğu için sınıflar istedikleri gibi havalandırılır falan yapılır bir şeyler yani ama herkes çocuğunu göndermez.
    Fakat Ekim Kasım gibi aylar geldiğinde ben gibi Van da görev yapan öğretmenler bilir ki kışın yağan kar sebebiyle ne cam açılır ne de okulun dış kapısı. İçerde 6-7 saat kapalı bir hava düşünün bunun riski çok yüksek olacağından aylarda kapanabilir gözüyle bakıyorum.
  • 30-07-2020, 12:59:04
    #17
    isteyen göndermeli isteyen göndermemeli busene böyle bir seçenek sunmaları lazım. zorunlu okula göndereceksin demek yanlış pandemi döneminde.
  • 04-08-2020, 22:06:52
    #18
    açılımrı yani yokmu hiç aramızda meb içinde ne diyolar felan duyduğunu soyleyecek