WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılsada kimse göndermez
Velilerin öyle bir hakkı olduğunu duydum, isteyen gerekli mertebelere giderek dilekçe doldurarak göndermeyebilecekmiş.