DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açılır eylülde okullar şu an kapalı. Sayılar artar diyenlerin neden dediklerini anlamıyorum bu işlerin uzmanları siz misiniz? Sınav yapmayın sayı artar dediler sınavlar oldu sayılar artmadı. Şunu yapmayın dediler sayılar artar dediler yaptılar sayılar yine artmadı. Bilim kurulu gerekli kararları şu ana kadar en iyi şekilde aldı ve almaya devam edecektir. Tahminimce okullar açılır eylülde.
Zaten açılacak ama açıldıktan 1 2 hafta kapamasın 😀