Arkadaşlar merhaba, şimdiden hepinizin bayramı mübarek olsun. Birşey sormak ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
Okulların son durumu ne alemde?
İlkokul'a gidenler için okullar açıldı diye duydum sanırsam.
1 ay sonra okullar açılacak, açıldıktan sonra vakalar illa ki artacaktır, sizce eğitim öğretim yılını sonlandırırlar mı?

Bayramda da resmi bir açıklama göremedim sokağa çıkma yasağıyla alakalı bir yazı, kurban kesme saatleri vs. belirtirler onun dışında sokağa çıkılmaz falan. Sanırım bu bayram sokağa çıkma yasağı olmayacak gibi duruyor.