dostum çocuğu olan kimse çocuğunu okula göndermez. şöyle düşün okulları tatil ettikleri dönemde vaka sayısı daha azdı şimdi nerdeyse 2 kat fazla koronalı var ve ssayılar artıyor bu şartlarda akıl işimi okula çocuk göndermek ?
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, kendimizi okulların açılması üzerinde çalıştığını söyledi, yani açıcaklardır diye düşünüyorum ben.
Okullar açılmayacak hocam. Bu şartlar altında okullar açılamaz.
Fahrettin Koca güvenli bir şekilde açılacağı hakkında yorumlarda bulunuyor bilemiyorum hocam.