DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum çocuğu olan kimse çocuğunu okula göndermez. şöyle düşün okulları tatil ettikleri dönemde vaka sayısı daha azdı şimdi nerdeyse 2 kat fazla koronalı var ve ssayılar artıyor bu şartlarda akıl işimi okula çocuk göndermek ?
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, kendimizi okulların açılması üzerinde çalıştığını söyledi, yani açıcaklardır diye düşünüyorum ben.

JeanJeacque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okullar açılmayacak hocam. Bu şartlar altında okullar açılamaz.
Fahrettin Koca güvenli bir şekilde açılacağı hakkında yorumlarda bulunuyor bilemiyorum hocam.