r10net davetiye sistemi
20
●411
- 28-07-2020, 13:59:192 aylık üyeyim, 1 davetiye geldi 1 hafta falan önce. Yani aktiflik, ticaret puanı çok önemli.
- 28-07-2020, 14:03:26uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewebvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesenibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleanladım ama ticaret yapabilmem için bana vergilevhamın olması gerektiği söylendiremrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve forumda aktifim
- 28-07-2020, 14:05:21Henüz 3 aylık üyesinizRegsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda Fatura kesmek zorunlu diye bir ibare yok, fatura istemeyen müşteriler olabiliyor ve onlar ile iş yapabiliyorsunuz. (Yapacağınız iş de önemli tabi ki)
- 28-07-2020, 14:05:53Burda ticaret yapanların %80 inde vergi levhası yok hocam. Yapacağınız işe bağlı hosting hizmeti falan verecekseniz bilemem ama normal al sat grafik işleri sosyal medya gibi şeylerde vergi levhası zorunlu değil forumda. tabi müşterileriniz fatura isterse o başka.Regsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2020, 14:24:02sunucu ve hosting satışı yapıyoruzfatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun için vergilevhası zorunluluğu varmış öğrndikden sonra konularımız kapatıldı 
o zaman şu şekilde yapsak oyun dosyaları ve sosyal medya danışmanlığıda yaparsak sorun cıkarmı ?emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-07-2020, 17:27:19ban sebebi bu yazılan durum bilginiz olsunOzanBey06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2020, 17:32:13Üyeliği durdurulduEn önemli 3 faktör: Ban cezaları, ticaret puanı ve forumda aktif olmak. Ben henüz 4 aylık üyeyim çok ticaret puanım da yok ama 1 davetiye aldım.
ve forumda aktifim