Regsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım ama ticaret yapabilmem için bana vergilevhamın olması gerektiği söylendir ve forumda aktifim
Henüz 3 aylık üyesiniz Forumda Fatura kesmek zorunlu diye bir ibare yok, fatura istemeyen müşteriler olabiliyor ve onlar ile iş yapabiliyorsunuz. (Yapacağınız iş de önemli tabi ki)