anladım ama ticaret yapabilmem için bana vergilevhamın olması gerektiği söylendir

ve forumda aktifim
Henüz 3 aylık üyesiniz

Forumda
Fatura kesmek zorunlu diye bir ibare yok, fatura istemeyen müşteriler olabiliyor ve onlar ile iş yapabiliyorsunuz. (Yapacağınız iş de önemli tabi ki)