• 28-07-2020, 13:54:14
    #1
    Merhaba kolay gelsin arkadaşlar yaklaşık 4 aydır r10.net 'liyim ama davetiye gönderemiyorum sebebi nedir
    Aydınlatırsanız sevinirim
  • 28-07-2020, 13:55:10
    #2
    Kurumsal PLUS
    Aktif olma süreniz
    Ticaret sayınız

    bu gibi maddeler var diye biliyorum.
  • 28-07-2020, 13:55:38
    #3
    2 aylık üyeyim bende davetiye çıkıyor kullandım 1 hafta önce.
  • 28-07-2020, 13:55:41
    #4
    belirli süreyi doldurmanız gerekli ve ticarete göre sanırım
  • 28-07-2020, 13:56:01
    #5
    3 ay 3 gün olmuş hocam + ticaretiniz az likeniz yok bunlar etki ediyor galiba
  • 28-07-2020, 13:56:23
    #6
    Ticaret sayınız, konu sayınız ve mevcut olma gün sayınız çok önemli.
  • 28-07-2020, 13:56:33
    #7
    Forumda zaman geçirme, üyelik zamanınız,ticaret sayınız gibi tüm faktörler bunu etkiliyor.
  • 28-07-2020, 13:57:15
    #8
    Ben de var davetiye
  • 28-07-2020, 13:58:04
    #9
    5 Senedir üyeyim daha 2 davetiyem var kimseyi davet etmedim öyle duruyor hak edecek birini bulamadım daha