r10net davetiye sistemi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10net davetiye sistemi
20
●
411
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
r10net davetiye sistemi
1
2
3
28-07-2020, 13:54:14
#1
Regsoft
Merhaba kolay gelsin arkadaşlar yaklaşık 4 aydır
r10.net
'liyim ama davetiye gönderemiyorum sebebi nedir
Aydınlatırsanız sevinirim
28-07-2020, 13:55:10
#2
Webx
Kurumsal PLUS
Aktif olma süreniz
Ticaret sayınız
bu gibi maddeler var diye biliyorum.
28-07-2020, 13:55:38
#3
uguronlerx
2 aylık üyeyim bende davetiye çıkıyor kullandım 1 hafta önce.
28-07-2020, 13:55:41
#4
wptam
belirli süreyi doldurmanız gerekli ve ticarete göre sanırım
28-07-2020, 13:56:01
#5
Felix
3 ay 3 gün olmuş hocam + ticaretiniz az likeniz yok bunlar etki ediyor galiba
28-07-2020, 13:56:23
#6
fatihsyn
Ticaret sayınız, konu sayınız ve mevcut olma gün sayınız çok önemli.
28-07-2020, 13:56:33
#7
emrecansahintr
Forumda zaman geçirme, üyelik zamanınız,ticaret sayınız gibi tüm faktörler bunu etkiliyor.
28-07-2020, 13:57:15
#8
Cherkes
Ben de var davetiye
28-07-2020, 13:58:04
#9
KORGENERAL
5 Senedir üyeyim daha 2 davetiyem var kimseyi davet etmedim öyle duruyor hak edecek birini bulamadım daha
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler