• 28-07-2020, 22:46:00
    #19
    emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ban sebebi bu yazılan durum bilginiz olsun
    Ban sebebi oldugunu biliyoruz dostum espiri yaptım zaten orda ciddiye alınacak bir durum yok.
  • 29-07-2020, 17:45:31
    #20
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değişik bir algoritması var. herşey etkiliyor. 24 saatlik 1 ban yediyseniz bile silinir, zamanla gelir.
    hic ban yemedim lakin ticaret puanım düşük

    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En önemli 3 faktör: Ban cezaları, ticaret puanı ve forumda aktif olmak. Ben henüz 4 aylık üyeyim çok ticaret puanım da yok ama 1 davetiye aldım.
    fark ettim ticaret puanı ile alakalı sanırım cünkü hic ban yemedim
  • 29-07-2020, 17:49:53
    #21
    dev
    Kurumsal Üye
    Regsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kolay gelsin arkadaşlar yaklaşık 4 aydır r10.net 'liyim ama davetiye gönderemiyorum sebebi nedir
    Aydınlatırsanız sevinirim
    3 aydir forum'a uyesin 5 konu acmissin 25 mesaj atmissin. Daviyete istersen ilk once sorarlar foruma faydali misin diye