Regsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba kolay gelsin arkadaşlar yaklaşık 4 aydır r10.net 'liyim ama davetiye gönderemiyorum sebebi nedir
Aydınlatırsanız sevinirim
3 aydir forum'a uyesin 5 konu acmissin 25 mesaj atmissin. Daviyete istersen ilk once sorarlar foruma faydali misin diye