fatihsyn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz 3 aylık üyesiniz Forumda Fatura kesmek zorunlu diye bir ibare yok, fatura istemeyen müşteriler olabiliyor ve onlar ile iş yapabiliyorsunuz. (Yapacağınız iş de önemli tabi ki)
sunucu ve hosting satışı yapıyoruz bunun için vergilevhası zorunluluğu varmış öğrndikden sonra konularımız kapatıldı


emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda ticaret yapanların %80 inde vergi levhası yok hocam. Yapacağınız işe bağlı hosting hizmeti falan verecekseniz bilemem ama normal al sat grafik işleri sosyal medya gibi şeylerde vergi levhası zorunlu değil forumda. tabi müşterileriniz fatura isterse o başka.
o zaman şu şekilde yapsak oyun dosyaları ve sosyal medya danışmanlığıda yaparsak sorun cıkarmı ?