• 27-07-2020, 11:43:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar geçen gün bir martı alayım derken yanlışlıkla martının açığını buldum . 3 marti kiraladın sürüşü bitirdin ödemeyi yaptın seninle hiç bir alakası kalmadı 1 martı scooter alıp gidebilirsin kiralamadan bunu çalmak isteyenler çalabilir üstündeki mekanizması sökülebilir ve satılabilir veya adam kendi kullanır . Sizce bunu martı uygulama sahibine nasıl iletmeliyim? Bu tür aciklarda ufak tefek ücretler alınıyor fakat ben ilk defa yanlışlıkla bunu bulduğum için aklım durdu bir abimiz kardeşimiz yol gosterirse sevinirim ☺️
    Her 3 martida 1 martı çalınabilir bunu düzeltmezseler
  • 27-07-2020, 11:44:32
    #2
    +olarak kiralayıp hiç ücret ödemeden de kullanılabiliyor.
    • Enes65532
    • downflix
    Enes65532 ve downflix bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-07-2020, 11:44:35
    #3
    nimubutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar geçen gün bir martı alayım derken yanlışlıkla martının açığını buldum . 3 marti kiraladın sürüşü bitirdin ödemeyi yaptın seninle hiç bir alakası kalmadı 1 martı scooter alıp gidebilirsin kiralamadan bunu çalmak isteyenler çalabilir üstündeki mekanizması sökülebilir ve satılabilir veya adam kendi kullanır . Sizce bunu martı uygulama sahibine nasıl iletmeliyim? Bu tür aciklarda ufak tefek ücretler alınıyor fakat ben ilk defa yanlışlıkla bunu bulduğum için aklım durdu bir abimiz kardeşimiz yol gosterirse sevinirim ☺️
    Keşke her yerde kötü insanlar olduğunu bilip bunu açıklamadan direk firmaya bildirseydiniz
  • 27-07-2020, 11:44:57
    #4
    nimubutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar geçen gün bir martı alayım derken yanlışlıkla martının açığını buldum . 3 marti kiraladın sürüşü bitirdin ödemeyi yaptın seninle hiç bir alakası kalmadı 1 martı scooter alıp gidebilirsin kiralamadan bunu çalmak isteyenler çalabilir üstündeki mekanizması sökülebilir ve satılabilir veya adam kendi kullanır . Sizce bunu martı uygulama sahibine nasıl iletmeliyim? Bu tür aciklarda ufak tefek ücretler alınıyor fakat ben ilk defa yanlışlıkla bunu bulduğum için aklım durdu bir abimiz kardeşimiz yol gosterirse sevinirim ☺️
    Her 3 martida 1 martı çalınabilir bunu düzeltmezseler
    Sistemi bilmiyorum ama açık bulduysanız da burada yazmayın
  • 27-07-2020, 11:45:00
    #5
    martı üreticilerine bundan üstü kapalı bir şekilde bahset onlar size belirli bir ücret teklif ederler etmeyip direk senden açığı isterlerse sen ücret talep et.
  • 27-07-2020, 11:46:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke her yerde kötü insanlar olduğunu bilip bunu açıklamadan direk firmaya bildirseydiniz
    Nasıl yapıldığını açıklamadim zaten
  • 27-07-2020, 11:46:29
    #7
    martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?

    RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +olarak kiralayıp hiç ücret ödemeden de kullanılabiliyor.
    o nasıl oluyor ?
  • 27-07-2020, 11:48:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=YusufMeric;1077691319]martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?

    Hayir keşke öyle birşey olsa benim dediğim olay martiyi ben kiraladım ödememi yaptım biraktim benden çıktı biliyorsunuz TC istiyor uygulama benden çıktıktan sonra ben martı alıp mekanizması söküp alıp gidebilirim sonsuza kadar benim olur
  • 27-07-2020, 11:48:51
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?


    o nasıl oluyor ?
    Tabii ki burada yazmayacağım böyle bir şeyi.