Merhabalar geçen gün bir martı alayım derken yanlışlıkla martının açığını buldum . 3 marti kiraladın sürüşü bitirdin ödemeyi yaptın seninle hiç bir alakası kalmadı 1 martı scooter alıp gidebilirsin kiralamadan bunu çalmak isteyenler çalabilir üstündeki mekanizması sökülebilir ve satılabilir veya adam kendi kullanır . Sizce bunu martı uygulama sahibine nasıl iletmeliyim? Bu tür aciklarda ufak tefek ücretler alınıyor fakat ben ilk defa yanlışlıkla bunu bulduğum için aklım durdu bir abimiz kardeşimiz yol gosterirse sevinirim ☺️
Her 3 martida 1 martı çalınabilir bunu düzeltmezseler
Martı scooter açığı var
22
●1.036
- 27-07-2020, 11:44:35Keşke her yerde kötü insanlar olduğunu bilip bunu açıklamadan direk firmaya bildirseydiniznimubutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2020, 11:44:57Sistemi bilmiyorum ama açık bulduysanız da burada yazmayınnimubutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2020, 11:46:09Üyeliği durdurulduNasıl yapıldığını açıklamadim zatenclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2020, 11:46:29martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?
o nasıl oluyor ?RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-07-2020, 11:48:45Üyeliği durduruldu[QUOTE=YusufMeric;1077691319]martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?
Hayir keşke öyle birşey olsa benim dediğim olay martiyi ben kiraladım ödememi yaptım biraktim benden çıktı biliyorsunuz TC istiyor uygulama benden çıktıktan sonra ben martı alıp mekanizması söküp alıp gidebilirim sonsuza kadar benim olur - 27-07-2020, 11:48:51Tabii ki burada yazmayacağım böyle bir şeyi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle