[QUOTE=YusufMeric;1077691319]martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?
Hayir keşke öyle birşey olsa benim dediğim olay martiyi ben kiraladım ödememi yaptım biraktim benden çıktı biliyorsunuz TC istiyor uygulama benden çıktıktan sonra ben martı alıp mekanizması söküp alıp gidebilirim sonsuza kadar benim olur