martı 3 kez kiraladıktan sonra 4. ve üstü kiralamalar mı ücretsiz hale geliyor ?

RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+olarak kiralayıp hiç ücret ödemeden de kullanılabiliyor.
o nasıl oluyor ?