Merhabalar geçen gün bir martı alayım derken yanlışlıkla martının açığını buldum . 3 marti kiraladın sürüşü bitirdin ödemeyi yaptın seninle hiç bir alakası kalmadı 1 martı scooter alıp gidebilirsin kiralamadan bunu çalmak isteyenler çalabilir üstündeki mekanizması sökülebilir ve satılabilir veya adam kendi kullanır . Sizce bunu martı uygulama sahibine nasıl iletmeliyim? Bu tür aciklarda ufak tefek ücretler alınıyor fakat ben ilk defa yanlışlıkla bunu bulduğum için aklım durdu bir abimiz kardeşimiz yol gosterirse sevinirim ☺️
Her 3 martida 1 martı çalınabilir bunu düzeltmezseler