• 24-07-2020, 16:32:17
    #10
    Yurt dışında yaşamanın çok kolay olduğunu ve herşeyin güllük gülistanlık olduğunu sananlaradır bu yorumum.Emin olun o işler o kadar kolay değil bunu bire bir yaşamış ve yaşanaya devam eden biri olarak söyluyorum.En başta bir atasözümüz var onunla başlım.Davulun sesi uzaktan hoş gelir diye.Bir kere yabancısınız tıpkı sizin Türkiyede yaşayan suriyelilere yaptığınız veya oblar hakında duşunduğunuz gibi avrupanın göbeğinde bile olsanız bu durumu sizde burda yaşıyorsunuz.Sonra uzun bir süreç olan dik konusu.Yorumlardan birinde bir arkadaş sunu demişti Kendi vatandaşı veya dili dört dörtlük bilen varken neden seni seçsin diye aynen öyle burda yapacağın iş slt kademe işler olur oda muazzam yetenekli değilsen yada bilişim teknolojileri alanında üstün yetenekli değilsen o şansında sıfır.Çalışma izninine gelince ben bir sene uğraştım alabilmek için.Aldıktan sonra önce dönemlik veriliyor daha sonra yıllık daha sonra sınırsız oluyor tabi iş yerinde bir maruzat çıkarmadıysan yada toplumda nir suç işlemediysen.En baba avrupa ülkesinde bile alacağın asgari ücret olur oda brut oöarak. Yaklasık 1600 euro dur net elinde kalacak rakam ise 1250-1300 arası bununla kirabı tüm gşderleribş gidermek zorundasın.Tek kişi çalışırsan burda geçinmek cok zor.Kısacası değerli dostum keşke herşey uzaktan görunduğu gibi olsaydı...
  • 24-07-2020, 16:42:54
    #11
    avrupaya evlilikle gelebilirsin diğer türlü çalışma izni alman zor
  • 24-07-2020, 23:22:25
    #12
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışında yaşamanın çok kolay olduğunu ve herşeyin güllük gülistanlık olduğunu sananlaradır bu yorumum.Emin olun o işler o kadar kolay değil bunu bire bir yaşamış ve yaşanaya devam eden biri olarak söyluyorum.En başta bir atasözümüz var onunla başlım.Davulun sesi uzaktan hoş gelir diye.Bir kere yabancısınız tıpkı sizin Türkiyede yaşayan suriyelilere yaptığınız veya oblar hakında duşunduğunuz gibi avrupanın göbeğinde bile olsanız bu durumu sizde burda yaşıyorsunuz.Sonra uzun bir süreç olan dik konusu.Yorumlardan birinde bir arkadaş sunu demişti Kendi vatandaşı veya dili dört dörtlük bilen varken neden seni seçsin diye aynen öyle burda yapacağın iş slt kademe işler olur oda muazzam yetenekli değilsen yada bilişim teknolojileri alanında üstün yetenekli değilsen o şansında sıfır.Çalışma izninine gelince ben bir sene uğraştım alabilmek için.Aldıktan sonra önce dönemlik veriliyor daha sonra yıllık daha sonra sınırsız oluyor tabi iş yerinde bir maruzat çıkarmadıysan yada toplumda nir suç işlemediysen.En baba avrupa ülkesinde bile alacağın asgari ücret olur oda brut oöarak. Yaklasık 1600 euro dur net elinde kalacak rakam ise 1250-1300 arası bununla kirabı tüm gşderleribş gidermek zorundasın.Tek kişi çalışırsan burda geçinmek cok zor.Kısacası değerli dostum keşke herşey uzaktan görunduğu gibi olsaydı...

    Sanırım avusturyada yaşıyorsunuz , her avrupa ülkesini diğerleriyle bir tutmamak lazım. Her ülkenin standartları farklıdır. Değişik bakma olayına bakarsak , 8 tane ülke gezdim hiç birinde bana değişik şekilde bakan olmadı. Kimseye zararı olmayan Suriyeliye Türkiye'de sorun yaşatılmadığı gibi , Avrupada kimseye zarar vermeyen Türke değişik bakmazlar hocam.

    US , UK zaten onlarda ayırım oranı avrupadaki faşistlere göre daha az
  • 24-07-2020, 23:51:37
    #13
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım avusturyada yaşıyorsunuz , her avrupa ülkesini diğerleriyle bir tutmamak lazım. Her ülkenin standartları farklıdır. Değişik bakma olayına bakarsak , 8 tane ülke gezdim hiç birinde bana değişik şekilde bakan olmadı. Kimseye zararı olmayan Suriyeliye Türkiye'de sorun yaşatılmadığı gibi , Avrupada kimseye zarar vermeyen Türke değişik bakmazlar hocam.

    US , UK zaten onlarda ayırım oranı avrupadaki faşistlere göre daha az
    Kısa sure gezmek ve yasamak farklıdır uzun sure yasamak hayatını orda ıdame etmek farklıdır hocam...
  • 24-07-2020, 23:52:43
    #14
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa sure gezmek ve yasamak farklıdır uzun sure yasamak hayatını orda ıdame etmek farklıdır hocam...
    6 ay bence ülkeyi anlamak için yeterli bir süre hocam. Demek istediğim Avusturya ile tüm ülkeleri bir tutmamanız.
  • 24-07-2020, 23:59:38
    #15
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay bence ülkeyi anlamak için yeterli bir süre hocam. Demek istediğim Avusturya ile tüm ülkeleri bir tutmamanız.
    42 Tane ulke gezdım hocam sanırım bu yeterli olur dıye dusunuyorum...Kaldıkı suan avrupanın tumunde bu durum bırbırıne benzer.Baska ulkeler ıcın bısı dıyememe ama avrupada durum bu sekılde.
  • 25-07-2020, 00:02:42
    #16
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    42 Tane ulke gezdım hocam sanırım bu yeterli olur dıye dusunuyorum...Kaldıkı suan avrupanın tumunde bu durum bırbırıne benzer.Baska ulkeler ıcın bısı dıyememe ama avrupada durum bu sekılde.
    Avrupada bulunduğum zamanlar (sıkça giderim) bana hiç biri yan gözle bakmadı , kişiye göre değişiyor sanırım hocam.. Genel olarak UK ve USA herkes eşit gözüyle bakılıyor , avrupada ayrımcılık > uk

    Yani insanları soğutmayın hocam , kendinizde yaşadığınız sorunu başkalarınında yaşayacakmış gibi anlatıyorsunuz. Sizin mesajınız yüzünden bir çok kişinin belki hayalleri kırılmış olabilir.
  • 25-07-2020, 00:07:10
    #17
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa sure gezmek ve yasamak farklıdır uzun sure yasamak hayatını orda ıdame etmek farklıdır hocam...

    uzun süre uk'da yaşadım, sosyal olarak hiçbir sıkıntım olmadı.
  • 25-07-2020, 00:10:44
    #18
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupada bulunduğum zamanlar (sıkça giderim) bana hiç biri yan gözle bakmadı , kişiye göre değişiyor sanırım hocam.. Genel olarak UK ve USA herkes eşit gözüyle bakılıyor , avrupada ayrımcılık > uk

    Yani insanları soğutmayın hocam , kendinizde yaşadığınız sorunu başkalarınında yaşayacakmış gibi anlatıyorsunuz. Sizin mesajınız yüzünden bir çok kişinin belki hayalleri kırılmış olabilir.
    Değerli hocam insanları pembe hayallerle aldatmak daha mı iyi bir şey?Kaldıkı herkes ıcın bu gecerli diye bırsey mı söyledim,Ben sahsenbulundugum dort sene ıcınde bır ıkı kez dısında hıc rastlamadım bıreysel olarak lakın avrupada yabancı dusmanlıgı hızla artıyor bunu belırttım ben bunun turku kürdü arapı afrıkalısı ıcın degıl genelı ıcın söyledım.