aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa sure gezmek ve yasamak farklıdır uzun sure yasamak hayatını orda ıdame etmek farklıdır hocam...
6 ay bence ülkeyi anlamak için yeterli bir süre hocam. Demek istediğim Avusturya ile tüm ülkeleri bir tutmamanız.