42 Tane ulke gezdım hocam sanırım bu yeterli olur dıye dusunuyorum...Kaldıkı suan avrupanın tumunde bu durum bırbırıne benzer.Baska ulkeler ıcın bısı dıyememe ama avrupada durum bu sekılde.
Avrupada bulunduğum zamanlar (sıkça giderim) bana hiç biri yan gözle bakmadı , kişiye göre değişiyor sanırım hocam.. Genel olarak UK ve USA herkes eşit gözüyle bakılıyor , avrupada ayrımcılık > uk
Yani insanları soğutmayın hocam , kendinizde yaşadığınız sorunu başkalarınında yaşayacakmış gibi anlatıyorsunuz. Sizin mesajınız yüzünden bir çok kişinin belki hayalleri kırılmış olabilir.