Python7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bmw 3.20 mi Audi mi?
42
●1.119
- 21-07-2020, 16:34:03Audi düşünmeden alırdım ama beygiri düşük o yüzden 2. kere düşündürtüyor. Yoksa dizaynı harika. Premium bir araç için hiç mi oluru yok dediğim rakam aralığında ?sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.3 motor var ben de biraz artık eşşekten inip ata binmek istiyorumfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hani öyle de ekstrem bir şeyler aramıyorum ama 110 beygir audi ortalaması. normal passatlar 120-130 üstü zaten. Ama passatlarında dizayn stabil hep aynı hiç ilgi çekmiyor
Halk arabası olarak geçiyor , aslında doğru diyorsunuzjackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama tasarım cidden çok stabil ya.
- 21-07-2020, 16:38:141.6 dizel 115 likler pek randımanlı değil artık benzinli araçlarda turbolular az yakıyor dizele pek yönelme derimLock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benzinli 1.4 tsi alabilirsin 150 bg lik iş görür yani
ekstrem dersen aslında opel insignia 2.8 opc flexride şase 4x4 alabilirsin paran yeter yakıtı biraz fazladır ama homurdaması insana yeter.
octavia 2.0 rs yine bütçene uygun bir sedan olarak bakabilirsin temizi bulunur ve motoru gerçekten iyidir. - 21-07-2020, 22:08:01Alman Muhendis bu.Bilmiyorum.Ben hic bu ulkeye wv ile gelen kimse gorrmedimjackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2020, 03:34:54Çünkü gurbetçiler burada sana bana hava atmak için o arabalara biner. Sen bir bmw, audi falan alsan yılda 3-4 bin euro fazla maliyetin olur.(yakıt, servis, vergi) Almanların birçoğu bmw, audiye bineceğim diye 1-2 aylık maaşından feragat etmez. O araçlar Almanya'da herkesin ulaşabileceği araçlar olduğu için adamların gözünde degeri yok. Ondan adamlar daha az yakan, daha masrafsız arabalara yöneliyor.Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2020, 09:42:25hocam nasipse bende 2020 astra j sedan siparişi verdim. 1.4 TLock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuzu merak ediyorum
- 22-07-2020, 16:07:34F30 aracım var bundan önce kullandığım araçlar (Son 5 sene içinde ) Fiat Punto - Clio Sporttourer - Fiat Egea - Kia Cerato - BMW 320 D F30 Kasa 2013 Model
Aracı borusan dan Ocak ayında 2.El olarak aldım.
Araç ilk sahibi bayan kullanmış .Hırpalanmamış ve yaşına göre az km de ve tamemen orjinal bir araç
Şimdi.
F30 Benim hayalimdi Allah ' a Şükür hayalime Ocak ayında kavuştum. Şu an almaya kalksam alamazdım maalesef . (fiyatlar uçtu malum)
Beklentimi karşıladı mı ? %80 Karşıladı diyebilirim.
Ben orjinal 18 inc jant taktım rft lastikler sebebi ile araba çok sertleşti.
İç aksam ve kalite yeterli seviyede .
Öyle Abi 10 numara araba AL bu arabayı kesin al diyemem ama 187 Beygir çift turbo motor da özellikle otoban da ayrı bir haz veriyor yokuş yukarı veya düzlük fark etmiyor bir aracı geçmek istersen geçiyorsun.
Eğer her yeri oynanmış. Marşa basar basmaz caddeye yanlaya yanlaya çıkan bir f30 alırsan evet saniyeden çıkmazsın. Emin olki bu audi olsa oda aynısı olur . F30 ların tek handikapı meraklısı çok ve sunfoorf harici (belki o da var araştırmadım) araca herşey yapılabiliyor . (Aksesuar olarak) ve çok oynuyorlar araçlar ile ..
Bu aralar superb 4x4 2.0 tdi taktım kafaya ama biraz konfor ve güç olsun.. - 23-07-2020, 11:14:40hocam bmw de falan benzinli ev bark yakar diyorlarfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim baktığım modeller 2012-2013 siz yeni modeller derken hangilerinden bahsediyorsunuz ? O kadar para vermişken alman dan ayrılmak istemiyorum.
Hocam ben ve benim bi arkadaşım astra var. ikimizde astra hayranıyız. Onda Astra J 1.4 140 hp turbo vardı. Araç resmen asfaltta yapıştır beni diye bağırıyordu. Ama yakıtı çok fazla sömürüyordu. O 1.3 sedan cosmoya geçti ben 1.3 hb sport pakete geçtim. Ama bir tatilde 1.6 yeni kasa astra kullanmıştık. Çok deli bir şeydi. Zaten sınıfının en güçlü aracı olarak geçiyor. Sedan ve hb zevki kişiden kişiye değişir. Ben astrada hbyim ama arkadaşım sedancıydı mesela. Umarım hayırlı olur. Bu arada ne kadara aldınız ve hangi paketi aldınız acaba ?hiLmiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla benim de bir hayalim var ama bu aracın temizi almak istiyorum. Ama piyasada cidden bulamıyorum. Bandım 150-190'ken bi bakıyorum, temiz dediğim araçlar 230 binlerden başlyıro ve o da kmleri çok yüksek. Ne yapacağımı şaşırdım, acaba başka araca mı yönelsem diyorum. Ama o parayı verince insan düşünüyor başka araç alınır mı diye.cellman2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-07-2020, 11:26:17hocam benzinli olarak yakan var yakmayan var iyi giden var iyi gitmeyen var motor teknolojisi önemli diyebilirim sana,Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2012 2015 arası modellere bakabilirsin keyifli araçlardır. insignia OPC ve octavia rs olarak bakabilirsin ( sedan ) için konuşuyorum ama HB seviyorsan seçenekler değişir.
ama 1.6 astra için deli gidiyor diyorsan c20xe astra gsi'a binme derim
ama tasarım cidden çok stabil ya.