• 23-07-2020, 11:30:15
    #37
    cellman2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F30 aracım var bundan önce kullandığım araçlar (Son 5 sene içinde ) Fiat Punto - Clio Sporttourer - Fiat Egea - Kia Cerato - BMW 320 D F30 Kasa 2013 Model

    Aracı borusan dan Ocak ayında 2.El olarak aldım.
    Araç ilk sahibi bayan kullanmış .Hırpalanmamış ve yaşına göre az km de ve tamemen orjinal bir araç
    Şimdi.
    F30 Benim hayalimdi Allah ' a Şükür hayalime Ocak ayında kavuştum. Şu an almaya kalksam alamazdım maalesef . (fiyatlar uçtu malum)
    Beklentimi karşıladı mı ? %80 Karşıladı diyebilirim.
    Ben orjinal 18 inc jant taktım rft lastikler sebebi ile araba çok sertleşti.
    İç aksam ve kalite yeterli seviyede .

    Öyle Abi 10 numara araba AL bu arabayı kesin al diyemem ama 187 Beygir çift turbo motor da özellikle otoban da ayrı bir haz veriyor yokuş yukarı veya düzlük fark etmiyor bir aracı geçmek istersen geçiyorsun.

    Eğer her yeri oynanmış. Marşa basar basmaz caddeye yanlaya yanlaya çıkan bir f30 alırsan evet saniyeden çıkmazsın. Emin olki bu audi olsa oda aynısı olur . F30 ların tek handikapı meraklısı çok ve sunfoorf harici (belki o da var araştırmadım) araca herşey yapılabiliyor . (Aksesuar olarak) ve çok oynuyorlar araçlar ile ..

    Bu aralar superb 4x4 2.0 tdi taktım kafaya ama biraz konfor ve güç olsun..
    Benimde hayalim hocam
  • 23-07-2020, 11:46:57
    #38
    2 araçta birbirinden güzel bana sorarsanız daha güvenli bir araba olsun diyorsanız Audi, daha performansı bir araba olsun derseniz de Bmw alın bence.
  • 23-07-2020, 12:54:31
    #39
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben ve benim bi arkadaşım astra var. ikimizde astra hayranıyız. Onda Astra J 1.4 140 hp turbo vardı. Araç resmen asfaltta yapıştır beni diye bağırıyordu. Ama yakıtı çok fazla sömürüyordu. O 1.3 sedan cosmoya geçti ben 1.3 hb sport pakete geçtim. Ama bir tatilde 1.6 yeni kasa astra kullanmıştık. Çok deli bir şeydi. Zaten sınıfının en güçlü aracı olarak geçiyor. Sedan ve hb zevki kişiden kişiye değişir. Ben astrada hbyim ama arkadaşım sedancıydı mesela. Umarım hayırlı olur. Bu arada ne kadara aldınız ve hangi paketi aldınız acaba ?
    edition plus + karartılmış cam aldım
    haziran fiyatı 158.500
  • 23-07-2020, 15:40:45
    #40
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde hayalim hocam
    İnşallah kısa sürede hayalinize kavuşursunuz Hocam
  • 23-07-2020, 16:46:30
    #41
    7 yıldır a4 b8 kullanıyorum memnunum.
  • 23-07-2020, 20:59:37
    #42
    audi a5
  • 24-07-2020, 01:25:42
    #43
    volvo s60 alın keyfini çıkarın çok kurcalamayın