Hocam ben ve benim bi arkadaşım astra var. ikimizde astra hayranıyız. Onda Astra J 1.4 140 hp turbo vardı. Araç resmen asfaltta yapıştır beni diye bağırıyordu. Ama yakıtı çok fazla sömürüyordu. O 1.3 sedan cosmoya geçti ben 1.3 hb sport pakete geçtim. Ama bir tatilde 1.6 yeni kasa astra kullanmıştık. Çok deli bir şeydi. Zaten sınıfının en güçlü aracı olarak geçiyor. Sedan ve hb zevki kişiden kişiye değişir. Ben astrada hbyim ama arkadaşım sedancıydı mesela. Umarım hayırlı olur. Bu arada ne kadara aldınız ve hangi paketi aldınız acaba ?
edition plus + karartılmış cam aldım
haziran fiyatı 158.500