Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alman Muhendis bu.Bilmiyorum.Ben hic bu ulkeye wv ile gelen kimse gorrmedim
Çünkü gurbetçiler burada sana bana hava atmak için o arabalara biner. Sen bir bmw, audi falan alsan yılda 3-4 bin euro fazla maliyetin olur.(yakıt, servis, vergi) Almanların birçoğu bmw, audiye bineceğim diye 1-2 aylık maaşından feragat etmez. O araçlar Almanya'da herkesin ulaşabileceği araçlar olduğu için adamların gözünde degeri yok. Ondan adamlar daha az yakan, daha masrafsız arabalara yöneliyor.