Audi düşünmeden alırdım ama beygiri düşük o yüzden 2. kere düşündürtüyor. Yoksa dizaynı harika. Premium bir araç için hiç mi oluru yok dediğim rakam aralığında ?
1.3 motor var ben de biraz artık eşşekten inip ata binmek istiyorum

hani öyle de ekstrem bir şeyler aramıyorum ama 110 beygir audi ortalaması. normal passatlar 120-130 üstü zaten. Ama passatlarında dizayn stabil hep aynı hiç ilgi çekmiyor
Halk arabası olarak geçiyor , aslında doğru diyorsunuz

ama tasarım cidden çok stabil ya.
1.6 dizel 115 likler pek randımanlı değil artık benzinli araçlarda turbolular az yakıyor dizele pek yönelme derim
benzinli 1.4 tsi alabilirsin 150 bg lik iş görür yani
ekstrem dersen aslında opel insignia 2.8 opc flexride şase 4x4 alabilirsin paran yeter yakıtı biraz fazladır ama homurdaması insana yeter.
octavia 2.0 rs yine bütçene uygun bir sedan olarak bakabilirsin temizi bulunur ve motoru gerçekten iyidir.