sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz paralara f30 hayal, e90 belki..
Audi kısmı da zor açıkcası. Çok hırpalanmış araçlara bakarım diyorsanız bilemem.
3.20 için 240-250 başlamalısınız.
Farklı sürüşlere sahip araçlar. seçim kısmı size kalmış birşey.
Audi düşünmeden alırdım ama beygiri düşük o yüzden 2. kere düşündürtüyor. Yoksa dizaynı harika. Premium bir araç için hiç mi oluru yok dediğim rakam aralığında ?

fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
astra J nin hangi motorlusu var sende ?
nasıl bir kullanım için düşünüyorsun ?

audi vw zaten aynı motoru kullanıyor vw beygiri düşük demeyin derim
1.3 motor var ben de biraz artık eşşekten inip ata binmek istiyorum hani öyle de ekstrem bir şeyler aramıyorum ama 110 beygir audi ortalaması. normal passatlar 120-130 üstü zaten. Ama passatlarında dizayn stabil hep aynı hiç ilgi çekmiyor

jackspow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahaha o mühendisin Almanya'yı hiç görmediği belli çünkü Almanya'da kafanızı nereye çevirirseniz wv görürsünüz. Ben şahsen wv markasını hiç sevmem ama Almanya'da en popüler markaların başında wv gelir.
Halk arabası olarak geçiyor , aslında doğru diyorsunuz ama tasarım cidden çok stabil ya.