Python7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst düzey bilgisi olan bir almanın söylediğini paylaşayım.Bu kişi Almanya'da mühendis sanırım.Söylediği şey şuydu.Biz BWM ve Mercedes'i satmak için Audi'ye binmek için yaparız. WV ve Opel'e de araba diye binmeyiz.Artık gerisini siz düşünün.
Hahaha o mühendisin Almanya'yı hiç görmediği belli çünkü Almanya'da kafanızı nereye çevirirseniz wv görürsünüz. Ben şahsen wv markasını hiç sevmem ama Almanya'da en popüler markaların başında wv gelir.