• 17-07-2020, 14:13:27
    #1
    2 yıldır Vodafone kullanıyordum neyse tahütüm bitti aklımda başka bir operatör vardı araştırırken vodafone dan aradılar bir şekilde kandım devam ettim 1 ay kullanırken turktelekom'dan aradılar işte bize geçin daha uygun vs neyse onlara geçtim. 1 ay geçti henüz eski vodafone faturası gelmedi e devletten vs baktığım'da fatura görünüyor ancak fatura merkezlerinde internetten fatura ödeme hizmetlerinde bankalarda vs borç görünmüyor. bunlar bilerek yollamıyorlar'da ödemediğim için üzerine extra ekleniyor mu ? ben bu borcu nereden öderim ? vodafone bayilerine mi gitmeliyim ? ( 15 inde faturalar kesilirdi vodafon'da)
  • 17-07-2020, 14:15:33
    #2
    TASARIM AJANSI
    Emin diyilim ama bildiğim kadarıyla taahhüt yapmadıysan kullandığın gün kadarının ücretini alırlar sen yinede bayiye git bunlara güven olmaz
  • 17-07-2020, 14:16:00
    #3
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır Vodafone kullanıyordum neyse tahütüm bitti aklımda başka bir operatör vardı araştırırken vodafone dan aradılar bir şekilde kandım devam ettim 1 ay kullanırken turktelekom'dan aradılar işte bize geçin daha uygun vs neyse onlara geçtim. 1 ay geçti henüz eski vodafone faturası gelmedi e devletten vs baktığım'da fatura görünüyor ancak fatura merkezlerinde internetten fatura ödeme hizmetlerinde bankalarda vs borç görünmüyor. bunlar bilerek yollamıyorlar'da ödemediğim için üzerine extra ekleniyor mu ? ben bu borcu nereden öderim ? vodafone bayilerine mi gitmeliyim ? ( 15 inde faturalar kesilirdi vodafon'da)
    Bir Vodafone bayiine gidin hocam, vergiler ve bakiyeleriniz de yeni operatöre aktarılar.
  • 17-07-2020, 14:16:29
    #4
    Geçen ay Turkcell'den Türk Telekom'a geçtim. Aynı sizin durumunuzdaydim. Sitesinden borç sorguluyorum, borcunuz yok diyor. Turkcell'den gelen mesajda da xx/xx/2020 tarihine kadar 21 TL ödemeniz lazım diye mesaj gelmişti. Bu belirtilen tarihten sonra anca siteden borç çıkmaya başladı ve durduk yere faizi ile beraber 31 TL ödedim.
  • 17-07-2020, 14:17:38
    #5
    çıkış durumunda 12 aylık telsiz borcu peşin alınıyor artık bilginize. Son faturaya eklenir.
  • 17-07-2020, 14:19:50
    #6
    emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay Turkcell'den Türk Telekom'a geçtim. Aynı sizin durumunuzdaydim. Sitesinden borç sorguluyorum, borcunuz yok diyor. Turkcell'den gelen mesajda da xx/xx/2020 tarihine kadar 21 TL ödemeniz lazım diye mesaj gelmişti. Bu belirtilen tarihten sonra anca siteden borç çıkmaya başladı ve durduk yere faizi ile beraber 31 TL ödedim.
    Resmen yoluyorlar

    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkış durumunda 12 aylık telsiz borcu peşin alınıyor artık bilginize. Son faturaya eklenir.
    Şimdi e-devlette üzerime kayıtlı hatların borcuna bakınca 90 tl vs görünüyor. buna birde eklenir mi ? anlamadım.
  • 17-07-2020, 14:25:12
    #7
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Merhaba hocam, telefon numaranızı mobil bankacılık ödeme yoluyla hem eski GSM operatöründe hem de yeni operatörde sorgulayıp borcu olup olmadığına bakın. Ben de benzeri bir durum yaşadım. Operatör değişikliği yaptığımda son fatura kesim tarihinden sonra kalan günlere dair kullanımların ödenmesi için bir fatura daha geliyor. İhmal etmeyin, kontrol edin. Unmarım sorun yaşamazsınız. İyi forumlar
  • 17-07-2020, 14:30:51
    #8
    umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, telefon numaranızı mobil bankacılık ödeme yoluyla hem eski GSM operatöründe hem de yeni operatörde sorgulayıp borcu olup olmadığına bakın. Ben de benzeri bir durum yaşadım. Operatör değişikliği yaptığımda son fatura kesim tarihinden sonra kalan günlere dair kullanımların ödenmesi için bir fatura daha geliyor. İhmal etmeyin, kontrol edin. Unmarım sorun yaşamazsınız. İyi forumlar
    Şimdi aradım vodafone'u üzerinize bir borç görünmüyor dediler tam bir şaka. bakıyorum bakalım ne olacak.