Merhaba hocam, telefon numaranızı mobil bankacılık ödeme yoluyla hem eski GSM operatöründe hem de yeni operatörde sorgulayıp borcu olup olmadığına bakın. Ben de benzeri bir durum yaşadım. Operatör değişikliği yaptığımda son fatura kesim tarihinden sonra kalan günlere dair kullanımların ödenmesi için bir fatura daha geliyor. İhmal etmeyin, kontrol edin. Unmarım sorun yaşamazsınız. İyi forumlar
Şimdi aradım vodafone'u üzerinize bir borç görünmüyor dediler

tam bir şaka. bakıyorum bakalım ne olacak.