2 yıldır Vodafone kullanıyordum neyse tahütüm bitti aklımda başka bir operatör vardı araştırırken vodafone dan aradılar bir şekilde kandım devam ettim 1 ay kullanırken turktelekom'dan aradılar işte bize geçin daha uygun vs neyse onlara geçtim. 1 ay geçti henüz eski vodafone faturası gelmedi e devletten vs baktığım'da fatura görünüyor ancak fatura merkezlerinde internetten fatura ödeme hizmetlerinde bankalarda vs borç görünmüyor. bunlar bilerek yollamıyorlar'da ödemediğim için üzerine extra ekleniyor mu ? ben bu borcu nereden öderim ? vodafone bayilerine mi gitmeliyim ? ( 15 inde faturalar kesilirdi vodafon'da)
Bir Vodafone bayiine gidin hocam, vergiler ve bakiyeleriniz de yeni operatöre aktarılar.