Geçen ay Turkcell'den Türk Telekom'a geçtim. Aynı sizin durumunuzdaydim. Sitesinden borç sorguluyorum, borcunuz yok diyor. Turkcell'den gelen mesajda da xx/xx/2020 tarihine kadar 21 TL ödemeniz lazım diye mesaj gelmişti. Bu belirtilen tarihten sonra anca siteden borç çıkmaya başladı ve durduk yere faizi ile beraber 31 TL ödedim.
Resmen yoluyorlar
çıkış durumunda 12 aylık telsiz borcu peşin alınıyor artık bilginize. Son faturaya eklenir.
Şimdi e-devlette üzerime kayıtlı hatların borcuna bakınca 90 tl vs görünüyor. buna birde eklenir mi ? anlamadım.