Geçen ay Turkcell'den Türk Telekom'a geçtim. Aynı sizin durumunuzdaydim. Sitesinden borç sorguluyorum, borcunuz yok diyor. Turkcell'den gelen mesajda da xx/xx/2020 tarihine kadar 21 TL ödemeniz lazım diye mesaj gelmişti. Bu belirtilen tarihten sonra anca siteden borç çıkmaya başladı ve durduk yere faizi ile beraber 31 TL ödedim.