• 17-07-2020, 16:09:55
    #19
    Platin üye
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin yaşadığı malum olaylar ama neden sürekli bir yakınma konusu açıyorsunuz bunu çözemedim...

    Seçici olursanız müşteri konusunda sorun yaşamazsınız
    Ya bundan yana bir sıkıntı vardır ya da sizin güven faktörünüz yetersizdir veya ikna yeteneğiniz, pazarlama yeteneğiniz vs vs....

    Ben böyle sürekli kararsız kalanları görünce direkt engelliyorum ki daha uğraştırmasın.
    Sürekli yakınma konusu derken hocam? Foruma sonuçta üyeyim bir sorunla karşılaşırsam konu açmak en doğal hakkım. Güven faktörü ile alakalı bir durum yok burada. En az 2k iş yaptım ve satıcı olan benim. Güven ile ne gibi bir sorun olabilir? Yetersiz ikna yeteneğo vs. Demişsiniz işine yaramayacak adama zaten satışı yapmıyorum. Her sorusuna tek tek cevap veriyorum, en son ödeme yapmak için iban istiyor ve gönderiyorum dosyalarıni hazırlamaya başlıyorum. Burada haklı olan benim ve sizi iyi niyetli bulmuyorum. Beni suçlu bulmuşsunuz yazınızda.
  • 17-07-2020, 16:12:33
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İfşa et hocam.
  • 17-07-2020, 16:24:23
    #21
    Bence bu tür anlaşmalarında bozan tarafı ceza almalı küçükte olsa hatta tekrarında en azından -trade hakkınız olmalı sonuçta bir ticarette olumsuz bir durum yaşatmış tabi yönetim daha iyi bilir
  • 17-07-2020, 18:50:48
    #22
    Mağaza sahibi olsaydın aynı sorunu hergün yaşardın müşteriye git kardeşimde diyemezsin adam pantolonu giyer çıkarır başka beden ister giyer çıkarır.
    Sonra sana derki ben biraz dolanayım gelirim.
    Malesef bu tarz mesajları bende ticaret yaptığım dönemlerde çok alıyorum alıştım dönenlere eyvllah dönmeyenlerin canı sağolsun esnaflık sabır ister yapacak birşey yok hocam.
  • 17-07-2020, 18:53:48
    #23
    Qui non proficit, deficit
    Tek benim başıma gelmiyormuş, yalnız değilmişim.
  • 19-07-2020, 14:39:05
    #24
    gördügü halde cevap vermemesi filan ayıp tabi,o sıkıntı.ama kendimden bi örnek vereyim; ben geçen hafta 5-6 kişiye mesaj attım,konuştum,anlaştım,hepsinden farklı sitelerim için backlink filan aldım.kimisi ibanı verdikten 5dk sonra ödemesini aldı,kimisi 2 gün sonra.çünkü hepsini bi araya getirip,toplu halde ödeme yapıyorum.ama bunu baştan söylüyorum kendilerine tabiki.bikaç arkadaştan daha mesaj bekliyorum,onlarla birlikte ödemeni yapıcam diye haber veriyorum ki adam vazgeçtim filan sanmasın.