gördügü halde cevap vermemesi filan ayıp tabi,o sıkıntı.ama kendimden bi örnek vereyim; ben geçen hafta 5-6 kişiye mesaj attım,konuştum,anlaştım,hepsinden farklı sitelerim için backlink filan aldım.kimisi ibanı verdikten 5dk sonra ödemesini aldı,kimisi 2 gün sonra.çünkü hepsini bi araya getirip,toplu halde ödeme yapıyorum.ama bunu baştan söylüyorum kendilerine tabiki.bikaç arkadaştan daha mesaj bekliyorum,onlarla birlikte ödemeni yapıcam diye haber veriyorum ki adam vazgeçtim filan sanmasın.