• 17-07-2020, 01:13:19
    #10
    Hocam bende sorusu olan kişilere yardım ediyorum fakat bunu yaptıkdan sonra bazı kişiler hiçbir şey demeden görüldü atıp gidiyorlar. Ben para falan istemiyorum olayın o kısmında değilim bi teşekkür etse yeter
  • 17-07-2020, 01:13:31
    #11
    Platin üye
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genelde yaptigim islerde prensip belirlerim 10-90 TL arasi parayi onceden al, 90 ve ustu meblagaya gore yarisini al gibi.

    Suan cok zaman almayacak, kucuk isler yapiyorum lakin ilk zamanlarda kisiler hizmetimi istedi, yarin gonderirim dediler. Peslerinden kostum resmen. Ben yaptigim isin suresini biliyorum. Su kadar zamanda hizmetinizi tamamlarim diyorum. Para hesabima yattigi zaman da hemen basliyorum.
    Hocam bende öyleydim ödeme almadan çalışma sağlamıyordum. Ancak pandemi süreci sonucunda beş parasız kaldığım için her gelen işi almaya çalışıyorum. Yoksa haftada en fazla 2 3 alıyordum oda bana yetiyordu.
  • 17-07-2020, 01:49:08
    #12
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben genelde yaptigim islerde prensip belirlerim 10-90 TL arasi parayi onceden al, 90 ve ustu meblagaya gore yarisini al gibi.

    Suan cok zaman almayacak, kucuk isler yapiyorum lakin ilk zamanlarda kisiler hizmetimi istedi, yarin gonderirim dediler. Peslerinden kostum resmen. Ben yaptigim isin suresini biliyorum. Su kadar zamanda hizmetinizi tamamlarim diyorum. Para hesabima yattigi zaman da hemen basliyorum.

    Ek olarak karsidaki kisiye, para hesabima yattiktan sonra hizmeti saglayacagim diyerek not/sart dusuyorum. Ne olur ne olmaz diyerek.
    Ben de bu şekilde çalışıyorum hatta aylık hizmetler için de aynı şekilde ödemeyi işe başlanan gün alıp, gün dolduktan sonra tekrar alacağım şekilde yapıyorum anlaşmayı yoksa suistimal ediliyor maalesef.
  • 17-07-2020, 01:59:17
    #13
    metod bir engel.
    metod iki önceden ödeme alıp işe başlamak

    bence.
  • 17-07-2020, 02:39:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Madem bu kadar hassasınız ödemeyi alıp dosya hazırlayın hocam aceleniz ne? Ha yok ben ödemeden önce işimi yaparım öyle ödeme alırım diyorsanız da işini yaptım teslim ettim ödemem gelmedi diyin şikayet konusu açın ortada kesin birşey yokken herşeyi bitirip insanları suçlamanın manası yok. Yanlış anlamayın bende iş yapıyorum tabiki her sektörde var böyle insanlar ama ben çözümü bunda buldum ya parayı alıp öyle başlayacaksınız yada böyle işi teslim etmediğiniz halde param gelmedi diye şikayet etmeyeceksiniz. Iban istemiştir şurda daha ucuzunu görmüş ondan almıştır çünkü müşteriye göre ortada kesin birşey yok o kazancına bakar.
  • 17-07-2020, 02:45:25
    #15
    Platin üye
    mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem bu kadar hassasınız ödemeyi alıp dosya hazırlayın hocam aceleniz ne? Ha yok ben ödemeden önce işimi yaparım öyle ödeme alırım diyorsanız da işini yaptım teslim ettim ödemem gelmedi diyin şikayet konusu açın ortada kesin birşey yokken herşeyi bitirip insanları suçlamanın manası yok. Yanlış anlamayın bende iş yapıyorum tabiki her sektörde var böyle insanlar ama ben çözümü bunda buldum ya parayı alıp öyle başlayacaksınız yada böyle işi teslim etmediğiniz halde param gelmedi diye şikayet etmeyeceksiniz. Iban istemiştir şurda daha ucuzunu görmüş ondan almıştır çünkü müşteriye göre ortada kesin birşey yok o kazancına bakar.
    Hocam iban istiyor, sayfa linklerini gönderiyor. Ben ayarlamaya başlıyorum ancak odeme gelmiyor. Dedigim gibi 5 6 kişide oldu bu sorun. Zaten iban isteyip hiç cevap dahi vermeyenleri konuma yazdım.
  • 17-07-2020, 02:50:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iban istiyor, sayfa linklerini gönderiyor. Ben ayarlamaya başlıyorum ancak odeme gelmiyor. Dedigim gibi 5 6 kişide oldu bu sorun. Zaten iban isteyip hiç cevap dahi vermeyenleri konuma yazdım.
    Bana başlayın ödeme geçiyorum diyorlar tamam başlıyorum diyorum ödeme gelince başlıyorum alıştım artık 😊
  • 17-07-2020, 15:31:23
    #17
    Ödemeyi önceden almanızı tavsiye ederim.
  • 17-07-2020, 15:38:40
    #18
    Herkesin yaşadığı malum olaylar ama neden sürekli bir yakınma konusu açıyorsunuz bunu çözemedim...

    Seçici olursanız müşteri konusunda sorun yaşamazsınız
    Ya bundan yana bir sıkıntı vardır ya da sizin güven faktörünüz yetersizdir veya ikna yeteneğiniz, pazarlama yeteneğiniz vs vs....

    Ben böyle sürekli kararsız kalanları görünce direkt engelliyorum ki daha uğraştırmasın.