Iban Neden İstenir?
23
●843
- 17-07-2020, 01:13:31Hocam bende öyleydim ödeme almadan çalışma sağlamıyordum. Ancak pandemi süreci sonucunda beş parasız kaldığım için her gelen işi almaya çalışıyorum. Yoksa haftada en fazla 2 3 alıyordum oda bana yetiyordu.Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 01:49:08Ben de bu şekilde çalışıyorum hatta aylık hizmetler için de aynı şekilde ödemeyi işe başlanan gün alıp, gün dolduktan sonra tekrar alacağım şekilde yapıyorum anlaşmayı yoksa suistimal ediliyor maalesef.Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 02:39:55Üyeliği durdurulduMadem bu kadar hassasınız ödemeyi alıp dosya hazırlayın hocam aceleniz ne? Ha yok ben ödemeden önce işimi yaparım öyle ödeme alırım diyorsanız da işini yaptım teslim ettim ödemem gelmedi diyin şikayet konusu açın ortada kesin birşey yokken herşeyi bitirip insanları suçlamanın manası yok. Yanlış anlamayın bende iş yapıyorum tabiki her sektörde var böyle insanlar ama ben çözümü bunda buldum ya parayı alıp öyle başlayacaksınız yada böyle işi teslim etmediğiniz halde param gelmedi diye şikayet etmeyeceksiniz. Iban istemiştir şurda daha ucuzunu görmüş ondan almıştır çünkü müşteriye göre ortada kesin birşey yok o kazancına bakar.
- 17-07-2020, 02:45:25Hocam iban istiyor, sayfa linklerini gönderiyor. Ben ayarlamaya başlıyorum ancak odeme gelmiyor. Dedigim gibi 5 6 kişide oldu bu sorun. Zaten iban isteyip hiç cevap dahi vermeyenleri konuma yazdım.mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 02:50:38Üyeliği durdurulduBana başlayın ödeme geçiyorum diyorlar tamam başlıyorum diyorum ödeme gelince başlıyorum alıştım artık 😊AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2020, 15:38:40Herkesin yaşadığı malum olaylar ama neden sürekli bir yakınma konusu açıyorsunuz bunu çözemedim...
Seçici olursanız müşteri konusunda sorun yaşamazsınız
Ya bundan yana bir sıkıntı vardır ya da sizin güven faktörünüz yetersizdir veya ikna yeteneğiniz, pazarlama yeteneğiniz vs vs....
Ben böyle sürekli kararsız kalanları görünce direkt engelliyorum ki daha uğraştırmasın.