Madem bu kadar hassasınız ödemeyi alıp dosya hazırlayın hocam aceleniz ne? Ha yok ben ödemeden önce işimi yaparım öyle ödeme alırım diyorsanız da işini yaptım teslim ettim ödemem gelmedi diyin şikayet konusu açın ortada kesin birşey yokken herşeyi bitirip insanları suçlamanın manası yok. Yanlış anlamayın bende iş yapıyorum tabiki her sektörde var böyle insanlar ama ben çözümü bunda buldum ya parayı alıp öyle başlayacaksınız yada böyle işi teslim etmediğiniz halde param gelmedi diye şikayet etmeyeceksiniz. Iban istemiştir şurda daha ucuzunu görmüş ondan almıştır çünkü müşteriye göre ortada kesin birşey yok o kazancına bakar.